Thursday, April 18, 2013

cutiii

Assalammualaikum kawan2..
yeah, alhamdulillah, berjaya gak aku menghadapi detik2 sebelum midsem break.. dpt gak aku complete design requirement utk 2nd crit, attend semua kelas & jalankan tugas utk cart. Eh, lupe lak nk gtaw korg yg skg ni aku berniaga.. bukan niaga la, join venture dlm 1 kumpulan bukak kiosk kt fakulti, jual mknn. ktorg jual snek2 ringan, keropok, jajan, air kotak, air mineral, gula2, mcm tu. ktorg ad 11 org masing2 contribute something utk jual. as for me, ak xjual apa2 just hari2 pergi beli ais 1 guni angkat dari uptown(kafe plg dkt kt fakulti) carry sampai dlm bgunan fakulti kt tmpt cart ktorg. hari2 ak kena bgn awal wlpn xde kelas angkut 1 guni ais yg berat 10kg tu jalan kaki dari kedai uptown sampai cart. then ad la jadual utk jaga cart tu.. hehe enough of that, talk bout that more later. skg ni ak rs lega da msuk cuti midsem. bole la balik umah, mkn sedap2, jmpa family, bermalas-malasan kt rmah, kuar jalan2 utk tenangkn fikiran aku yg ngah serabut & hati yg terluka ni,(chewah! but seriously, frust sgt ni) dan mcm2 lg ak nk buat & plg best adlh nak main game dragon nest.. da brpe hr xdan main.. blik nnt nak men puas2 kt umah.... home sweet home. rumahku syurgaku... tapi cuti ni bukan la nk totally rilek, kerja kena buat gak.. so ak blik lmbt sket mybe sabtu tghri. jumpa pah jap kt sayong(in shaa Allah), then trus ke penang. utk mlm ni ak xde rs nak kemana2 dgn sape2.. just ak nk bersorangan tenangkan hati aku ni... xde tmpt lepak yg best & tenang kt sni melainkan mcd. aku da la tgh boikot ni & kalo boleh mmg nk elak sgt2... xde la tmpt yg tenang.. tmpt2 len sume crowded, ramai, bsing2... ada la secret receipe, tp gampang mahal & tutup awal... hmmm.... mungkin aku akn drive jauh sket cari kdai2 mkn yg bukan area seri iskandar ni.. ad je kdai2 sepanjang jln nk ke ipoh yg nmpak cambest.. bole la try kot... ok, rsnye ini saje la kot utk kali ini.. cuti ni aktif la aku dlm blog ni.. bile tulis kt blog ni rs best sbb release. blog ni plak xla public n crowded cam fb. so xde la ramai sgt yg tau.. certain2 org je yg tau... ok, chow everybody...

No comments:

Post a Comment