Friday, April 29, 2016

spoiler

yo allz
post kali ni rant yg pendek dan ringkas
aku nk citer marahnya aku kalau org bg spoiler utk sesuatu movie.
terutama movie yg aku minat sgt dan nak tgk sesangat. kira movie yg plg anticipate la kire.
aku ni benci betul  kalo org spoilkan ni. dah tengok tu senyap2 je la. xyah la sibuk2 nk bagitahu. ape seronok sgt ke spoil kan? bongok siaa perangai...
come on la
for you maybe its just a movie. for some, its probably more than that. yelah mcm sport, cth bola, uih, kalo org ckp its just a game, melenting bukan main. so mcmtu la for certain people ttg movie ni.
terutama yg dia minat sgt cth mcm movie superhero marvel or dc ni.
for some of us, it aint just a movie. its an obsession. something that you dont understand, only fanatic fanboys get it.
aku ni punya la nak leka spoiler sampai x tgk trailer. supaya aku betul2 terkejut dan tak expect apa2..
mmg fuck yg bagi spoiler ni. mmg fuck gila babi. walaupun sikit. go to hell!!!!

No comments:

Post a Comment