Tuesday, July 24, 2018

Dah habis semuanya

Assalammualaikum all
hola
sorry sbb laamaaa sgt tak update.
as usual, im super busy.
sekarang everything is over. dah habis semester.
Dah submission, dah review, dah habis final exam. So basicly dah habis belajar unofficially.
Sekarang cuma tinggal design report je nak hantar
selalunya hntr lepas cuti, tp sbb ramai yg tak hantar so, lect sruh hntr awal.
Maknanya ada la keja nk buat lagi. takde la busy sgt tp kerja tu still ada la. cuma buat rilek2 la pelan2. Tapi xleh rilek sgt takut nnt tangguh2, drag smpai nak habis masa dah.
Aku skrg ni pun msih lg takda mood tulis sebenarnya.. tp memandangkan dah lama sgt tak update dan mmg jarang2 update dah sejak final year ni. so aku gagahkan gak la post something.
nanti bila dah senang dan tenang sikit aku akan upate apa yg berlaku sepanjang 1 sem, iaitu final semester aku kt palam ni sbg student master of architecture. Sem yg penat, jerih, cabaran terhebat dalam hidup aku.
akan aku ceritakan semuanya.
so stay tuned okay.
love u all
muacksss
tataa..

No comments:

Post a Comment