Tuesday, August 29, 2017

sisa cuti

Assalammualaikum all
hola
cuti sem dah menghampiri ke penghujungnya. well sebenarnya cuti smpai 10 hb 9 tapi aku akan balik lepas raya haji. sampai palam mmg aku terus buat keje prepare vetting.
Aku punya tajuk porposal dah lepas, so aku boleh la proceed utk buat vetting tu. cuma aku masih cuak kalau2 dua dua tajuk tak lepas. so i need plan B. backup. aku tgh nak cari lagi satu tajuk just in case vetting tak lepas. haih aku ni asyik pikir keje keje keje... cuti pun keje jugak.
bosan kan hidup aku.
tu lah. aku ni sejak balik ni mana lagi keluar have fun..
aku igt nak tgk wayang tapi macam xde cite best sgt. tapi aku rasa aku kena keluar la. bosan dowh duduk rumah. walaupun aku mmg suka duduk rumah tapi kalau duduk je, lepastu lama2 pulak mmg la tak best pulak jadinye. bosan. tapi aku tak tahu nk g mane, nak buat ape.. kah3...
cuti ni mmg bnyk makan tido main game, bc manga, tgk anime, tgk movie, buat kerja sikit je. lol
banyak masa kat umah. yelah hobi aku kan melepak kat rumah..
k la malas cite bnyk. chow


No comments:

Post a Comment