Thursday, July 10, 2014

Done. In Shaa Allah

Assalammualaikum ya all
sori la lame xupdate. da smggu pun.
nk kate bz, xde la sgt... nak kate free tu xde la gak...
maybe sbb malas dan xde mood kot..
so anway, aku dah nak habis dah sem ni. In Shaa Allah, lepas semua dan habis terus

first paper structure 28/6. aku rs cam xyakin sgt ngan paper tu. carry mark pun sikit gila. aku mmg cuak do. dah la kali ni supplement paper xde dah.
second paper TRP 1/7. paper tu sng je xsusah pun.. aku siap kuar awl lg. br sejam suku, dah kuar.

lepas habis je paper ak trus hantar hardcover ntuk research. aku hntr hari rabu pg sbb lepas exam tu buat assignmen group TRP. mahal kot nk buat. 3 hari RM35, 2 hari RM50, sbb aku nak amek hari jumaat. so skip ke jumaat lepas smyg jumaat aku amek igt nak hantar tp cik man ckp die xde hari. jadi hntr seninlah kalo gitu.




esok tu, sabtu tu MUET. aku tido awl mlm tu. paper stat 8pg. aku amek advice hasyir & blogger kt intrnet sruh tdo awl & mnum kopi pg tu sbb tkut ngntuk. reading agak tough. pagi tu aku prepare awl dah tp tunggu org tu yg lmbt. pecut gak la. smpai lg 10 minit. masuk je dlm kelas tu(diorg xwat kt dewan, pakai kelas je) smua org dah duduk, tgh brief. cari tmpt duduk, 2 mnit trus mula. mmg keliru la reaading paper tu. masa sejam stgh. 45 soalan. ada 7 petikan xsilap. petikan dia mmg pnjg. jwpn dekat2. aku tgk budak2 aki the last 20 mins suma tido. letih dirog xtido smlm siapkn design. sian. aku yg tdo pun agak ngntuk gak. lpas tu rehat sejam. diorg tido kt surau. lpas tu paper writing lak. buat essay. ada 2 soalan. satu sruh buat report. data dia bg. approx 120 - 150 words. soalan kedua 350 words. aku xstudy pun MUET ni. aku xtau la teknik mnjawab & format dia cemana. aku boleh jwb tkut rugi kt format je.. lpas tu rehat 30 mins and listening lak. its quite okay. xde accent pelik2. boleh la jwb sbb dlm kelas, xde la dengung ke xdgr ke.. jelas la jugak, wlpun bukan crystal clear... okeh, habis for MUET




tghri tu parent aku dtg tuk collect brg nk bwk balik. ptg tu gak supposedly aku balik kampung ade nak buka puasa reramai ngan family. sbb ngntuk, jadi aku bg barang then tido dlu. ptg kang abaru ak bertolak naik sendiri. huhu.. so ni gmbr tunjuk hardcover yg dah siap..



hari ni jumaat 11 hrbln aku hantar courier moto ke penang. buat pertama kali dia balik smula ke bertam sjak dia diposkan ke sni prtghn taun 2010. you serve me well kriss. berbakti selama 5 taun.




ni la dia... xsabo nak balik dah.. tunggu je ni haa..



ok la kengkawan... setakat ni aja ya.. till u all hear from me again soon.
i will be in penang already by then.


No comments:

Post a Comment