Friday, September 13, 2013

dedicated faces of Duplitactor

Assalammualaikum
utk kali ni aku nak cter psal muka2 yg tekun dlm prepwork dualisma ni. yg yg mmg betul2 rajin, komited & memberi tumpuan, sepenuh tenaga yg xberbelah bahagi kpd team ni.

 ni zu. dia selaku ajk makanan. tiap2 hari buat air. & bile da nak dkt last2 tu bnyk r gak mknn dia aturkan.


ni arep. cameraman, videographer and multimedia. dia cekang bab2 edit & compose video nieh. promotion, & montaj dia yg buat. sempoi~


ni neja. die bhgian galeri. tp rajin tolong2 benda lain terutama banner & souvenier.


ni izi. bendahari. tp die slalu ade je kt TEC 1 buat banner, souvenier tu.


ni alia. galeri kot.


 ni hasyir. in charge of installation


ni danny. die dlm group performance. fun guy to hang out with. dia choreograph wall to wall


ni syahmi. ajk performance


ni hafiz hassan. installation


ni zulfiqri. die la yg dok kjap ngan aku sblm raya tu. senyap je orangnye. tp bole gak la bwk sembang


ni wan amir, rapat ngan zul. dia gak yg dok dgn aku jap tu. jgn tanye nape gambar die cmtu, ak tgk die mmg suke wat cmtu, so aku teruskan je la. lol. dia ni senyap lg dr zul.


ni fadhilah. xtau la bhgian pe. tp slalu je ade kt tmpt banner. tp die dlm management gak la.


this is eimi. performance. adek eraz. =>


sarah. NYDP


ni hana, dlm installation. rajin giler kot. xreti dok diam. sentiasa nak buat keje. bg keje berat pn xpe. siap boleh handle power tools lg. da cam jantan. hahahaaa....


yg pompuan tu nina. kamcing ngan hana. serupa je 2 org tu. rajin & berani. kui3...


ni nik umar the changgak. AJK multimedia


ni tika aka princess. performance.


fifie, AJK sponsor & performance.


ni zafri. installation


this is safri chan. banner, souvenier. juga sbg main character dlm performance


fakhrul. installation


the one with peace sign is biha. performance.


zul. YDP. big boss.


muni, performance. dia dgn syahmi lead the performance pnya team.


ni jiji. installation


Jasmeen. xtaulah bhgian ape. slalu ade kt TEC 1 wat production.


anas, installation.


ni mekwa. bhgian props


ni nad. performance.


amir zuhair. performance. lighting installation dia yg buat gak.


ni lisa. performance. talented dancer.


yg tgh tu alia. galeri gak rsnya.


eraz! xtau la bhgian pe. nak rujuk carta organisasi, malas.


ni zul. installation ke design team ek?


yg tinggi tu tia. performance. terrer kot.


ni pija. xtaulah bhgian mende.


akim. performance. pendiam orgnye


yg pkai bj melayu hitam, tinggi2 belah kanan skali tu luqman. design tshirt.


ni acap. performance.



tujuan aku buat ni adelah nak menunjukkan appreciation aku kpd yg btul2 komited dgn prepworks DUALISMA ni. maknenye mereke2 yg slalu dtg awl, blik lmbat, rajin buat kerja xcuri tulang, yg stay cuti lambat wktu raya & dtg awal lepas cuti. mybe ade  la sesetangahnye blik lmbt blik awl or blik awl blik awl time raya tu, but the main point is these people are comitted.

tapi utk bhgian performance aku letak semua je xkira rjin ke xrajin. hihi besa la group aku... kalo xpuas hati, ade aku kesah?? g buat la blog sendiri. kui3.....

kepada yg aku xletak gambar tu mknanya xckup komited dgn prepwork workshop ni or aku kurg nmpak korg... =>
mintak ampun mintak maap. jgn marah jgn sedih. chill selalu. btw ak ngah edit gmba yg tgkp sorg2 tu. penat gak r...lmbt lg kot. keja ngah bnyk ni. mls plak tu. da la aku pun mne pndai sgt potoshop ni. bile buat tu asyik mencarut je..... mencarut tu menggemukkan setan. so kalo xnk setan gemuk, kene la sabo sikit.. nantikanlah~



No comments:

Post a Comment