Friday, September 27, 2013

shitty day

hari ni mse design td xsempat siapkan keja. stay up tp xsiap. rs cam sia2.. lost dowh design kali ni. aku pun xtau la nape utk design kali ni aku xde rase pape. xde semangant langusng. mmg lost la. aku pun mmg xtau nape.. mmg xtau.. series.. da la design xsiap. constech pun xsiap. da la 2-2 pun en tajul pegang. adeh combo aku kene hari ni. en tajul sruh siapkan gak by today. so terkial kial la aku siapkan portal frame dgn reference yg sgt minima. mse pun xde sgt. da la mmg xde mood. ngantuk lg.. mmg xjadi keje. lembab je. buat pun xjd. so aku pun masa tu buat je le. masa dah hbis dia sruh submit mmg sikit je la yg aku siap. ak tunjuk kt die nk submit, lpas tu dia sruh tambah sbb sikit sgt. nasib baik la die ckp ngan berhemah xde la maki sgt. aku da cuak da kot kena mark ke.... boleh kena wooo.. hari ni double kot.. harap lpas ni xde dah la. xmo la kena mark. mati wooo..
so esok g penang utk case study hotel. trip sendiri2. drive sndri, carik hotel sndri. xde claim. fulus2.. T_T. so harap sambil case study bole la lapangkan sket otak yg tgh sakit sbb mggu ni. so bla otak clear hrp bnda jadi mudah la. g penang ni da la dak2 group aku nk enjoy makan. hbis la plan aku utk kurus. penat gak la aku da diet & exercise 5 hari ni.. kui3... xpe la 3 hari je pun. blik sni nnt kita bakar la balik. heh! be positive. k la sblm aku end this session ni ade la sket yg aku janji nak buat duplitactor pnya team cover photo tu kan? ni la salah satu yg aku dan siapkan. yg lain coming soon. aku janji akan siapkan ASAP sbb lama2 nnt basi lak kan? so. enjoy. and thanx again.







No comments:

Post a Comment